Kterými vitamíny a doplňky stravy dodat tělu na jaře přísun energie a překonat jarní únavu?

Ohodnoťte článek!

Rozhodli jste se, že je potřeba dát tělo do formy, dodat vlasům lesk, nehtům pevnost, svalům lepší tvar a pevnost, zhubnout nějaký faldík, dodat pokožce hydrataci a trávení vlákninu pro hladký „chod“? Stejný postoj s jarem zaujme více z nás a to je dobře, naše tělo si péči a starost zaslouží! Objednejte si vitamíny, které se vám hodí nejlépe a pomůžou docílit toho, co chcete.

Nedostatky řeší lidé na jaře nejčastěji?

Vlasy, nehty a kůže – dodejte tělu vitamíny A, B, C, biotin, zinek, selen, jód i měď.

Urologické potíže – abychom s jarem nenachladli, je dobré užívat brusinky pro jejich schopnost snižovat kyselost moči, zabraňují vzniku bakteriálních infekcí, tvoří nepříznivé prostředí pro množení se bakterií, chrání proti plísňovým onemocněním…

Psychika a pohoda – cítíte-li na jaře smutek, užívejte Ginkgo Bilobu. Tato léčivá rostlina podporuje duševní svěžest, podporuje činnost mozku, takže je vhodná i při učení, chcete-li zlepšit paměť. Zlepšuje i prokrvení končetin, takže je vhodný pro ty, kdo mají často studené nohy a není lehké je zahřát.

Podpora zdravého trávení – vláknina nejenže kouzelně navozuje pocit zasycení, ale také pomáhá správné funkci trávicího ústrojí.

Posilování a svaly – rozhodli jste se, že chcete do léta zpevnit tělo a mít hezké, přiměřené svaly? Základem jsou proteiny neboli bílkoviny. Rozdělujeme několik jejich druhů podle toho, jaký je jejich původ, např. syrovátkové proteiny, proteiny z vajíček, proteiny ze sóje…

Hubnutí a spalování tuků – svou postavu chceme vylepšit snad jaro co jaro. Právě nyní velmi dobře poslouží dietetické proteiny, které jsou doporučovány k užívání při dietách. Dietetické nápoje obsahují i vlákninu, která pomůže k dobrému zasycení.

Podívejte se na více informací o všech vitamínech a doplňcích stravy, které našemu tělu na jaře prospějí a dobře poslouží.

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn. Vyžadované pole jsou označené *

*

Scroll To Top
TOPlist