Udělejte to nejlepší nejen pro vaši peněženku

Máte už dost vašeho dodavatele elektřiny nebo plynu? Nejčastějším problémem bývá přímo neklientské chování k zákazníkovi. Přitom by mělo být základem dané služby. Pokud vám nevycházejí vstříc a už máte dost faktu, že jste pro ně jen číslo elektroměru, je čas na změnu. Nebojte se menších dodavatelů. Po zjištění více informací a průzkumu jejich služeb a nabídek možná zjistíte, že uzavřít smlouvu u nich se vyplatí dvojnásob – budete příjemně překvapeni jejich přístupem a zároveň ulevíte vaší peněžence.

Klientský přístup dokáže hodně

Asi sami víte, že když s vámi někdo jedná mile, příjemně a na rovinu, máte hned lepší den, než když je to naopak. Přístup dělá opravdu hodně a také často rozhoduje o tom, zda se k takové společnosti budete vracet. Dodavatel elektřiny např. (https://www.epet.cz/elektrina/) nebo plynu není výjimkou. Měli by být ochotni se s vámi bavit, pokud vám něco není jasné. Měli by poradit nastane-li problém a pomoci s nastavením služby. V případě nespokojenosti s chováním a přístupem je na čase změnit dodavatele. Nemá cenu setrvávat někde, kde se o vás nestarají.

Klient na prvním místě

Nemělo by záležet na tom, kolik klientů daná společnost má. Každý klient by měl mít pocit, že je na prvním místě a zaměstnanci se o něj zajímají. Nezáleží, na jaké úrovni se s nimi setkáváte, ale měli byste jim důvěřovat a oni by vám měli vždy nabídnout vše nejlepší pro vás, ne pro sebe. To se bohužel děje běžně. Zákazník je až na posledním místě, protože nejdůležitější je zisk. Na takovou strategii ale přistupovat nemusíte. I dodavatel plynu (https://www.epet.cz/plyn/) by měl vědět, jak zásadní jsou právě zákazníci a jak by si je měl hýčkat.

Změna se vyplatí

Výměna dodavatele není risk. Ceny elektřiny a ceny plynu mohou být stejné nebo i levnější. Volte vaše pohodlí, ne stres a rozčilování pokaždé, když něco potřebujete. Za ty nervy to opravdu nestojí.

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn. Vyžadované pole jsou označené *

*

Scroll To Top
TOPlist